Nille og Oculos vant pris under årets ANFO Effekt

Nille og Oculos vant pris under årets ANFO Effekt

Annonseforeningens prisutdeling ANFO Effekt fant sted torsdag 8. februar. ANFO Effekt hedrer nettopp effekten av markedsarbeidet med over 140 bidrag. Det var nok en gang ny rekord. Blant disse var vårt Nille-case, som dro av gårde med pris i kategorien Vekst!

 

Dette er 5. året ANFO arrangerer denne casekonkurransen, som har utviklet seg til å bli en høythengende prisutdeling i bransjen. Nille med Oculos som hovedansvarlig for caset, var nominert i kategorien Vekst, der vi fikk fjerdeplass og vant diplom. Etter prisutdelingen uttalte Head of Client Service i Oculos, Toralf Slokvik , dette: «Sammenlignet med de konkurrerende bidragene i vår kategori, sier vi oss storfornøyde med denne utmerkelsen!». For å kvalifisere i Vekst-kategorien måtte virksomheten eller merket kunne vise til god utvikling over en tidsperiode på minimum 3 år, og dokumentere sammenheng mellom godt markedsarbeid og oppnådde resultater.

 

«Nilleklubben – nøkkelen til lønnsomme og lojale kunder»

Nille kvalifiserte i denne kategorien og det ble raskt bestemt at vi ønsket å sende inn dette bidraget her. Caset handlet om Nilles innføring av kundeklubb i 2013, som ble svaret på de utfordringene de sto overfor på daværende tidspunkt. De har siden den tid hatt stor suksess med sin Nilleklubb, som i dag ikke bare er en av de største i landet, men også en av de mest lønnsomme! Dette ga oss et godt utgangspunkt i utarbeidelsen av caset.

 

Vi takker Nille og vårt flinke case-team bestående av Pernille Jæger, Marte Vågeskaar, Kristoffer Kalbekken, Toralf Slokvik, Lena Muruåsen, Rune Dønnum og Ingrid Karterud, for god innsats!

badge 2014 - Gull - Max Marketing Mix
Pepsi-MAX/ G-Sport
Integrert kampanje
badge 2013 - Gull - Max Marketing Mix
Plantasjens kundeklubb
Lojalitetsprogram
badge 2014 - Sølv - Max Marketing Mix
Nille-klubben
Lojalitetsprogram
badge 2015 - Bronsje - Max Marketing Mix
G-Sport/G-MAX Julekalender 2014
Enkeltarbeid