Jobbe med markedets beste innen personalisert markedføring?

Pefromance

Oculos søker senior rådgiver, Performance

Oculos har hatt svært god vind i seilene denne høsten, og har signert flere store, nye kunder. CEO Toralf Waaktaar-Slokvik og leder for Oculos Performance, Line Kleiberg, mener årsaken er klar og tydelig.
– Vi har det gøy på jobb, og spiller hverandre gode. Det smitter over på kundene våre!

Nå skal Oculos styrke sin ekspertise, og søker opptil flere nye roller. En av stillingene er senior rådgiver i Performance-avdelingen, som skal være med på å styrke den digitale annonseringen.

– Vi ser etter deg som har en del erfaring allerede, sier Kleiberg. – Deg som på eget initiativ setter i gang innsiktsarbeid, leder workshops, utvikler digitale strategier, og får det beste ut av et team sammensatt av performance-spesialiser og innholdsprodusenter. Som senior rådgiver har du en sterk forretningsforståelse og brenner for å hjelpe kundene med å løse utfordringene deres.

 

Se stillingsannonsen her

 


DETTE ER OCULOS
Oculos er et fullintegrert kommunikasjonsbyrå som samler en unik kombinasjon av Performance, kreativitet, innholdsproduksjon, teknologi og CRM. Oculos er en del av det Aller Mediaeide byrånettverket Ahead Group Norway AS. Oculos består av 50 ansatte, som alle jobber sammen for å realisere potensiale som ligger i personalisert kommunikasjon. I Oculos er kulturen bygget rundt lagarbeid, og alle roller er like viktige.


 

Best på personalisert markedsføring
Oculos er en del av det Aller Media-eide byrånettverket Ahead Group Norway AS, og samler en unik kombinasjon av Performance, CRM, marketing-teknologi, kreativ konseptutvikling og innholdsproduksjon under ett tak.

– Vi hjelper kundene våre med personalisert kommunikasjon gjennom kreativ, relevant og målrettet kommunikasjon som engasjerer, konverterer – og samtidig bygger merkevare, forteller Waaktaar-Slokvik. – Med denne samhandlingen i ryggraden har vi som mål å være best på personalisert markedsføring.

 

 «Vi vet at komboen performance, content og kreativitet er avgjørende for at vi skal kunne hjelpe kundene våre med å utvikle kampanjer som gir effekt.»
(Line Kleiberg)

 

I følge Kleiberg er mye av suksessoppskriften at kulturen er bygget på lagarbeid.

– Det unike med oss er at vi jobber sømløst med tverrfaglige team, sier Kleiberg. – Som Senior

Performance-rådgiver vil du jobbe tett med både kreatører, innholdsprodusenter, tek-eksperter og CRM, for å utnytte kanalene maksimalt og for å skape synergier mellom eide og betalte kanaler. Vi har en arbeidsprosess som vi er stolte av, og som imponerer kundene våre.

 I dag består Oculos av 50 kompetente og svært engasjerte ansatte, som alltid er ute etter å finne enda bedre løsninger for kundene sine.

– Vi ser nødvendigheten av å være nysgjerrige. Vi skal alltid søke innspill og nye idéer, og ha mot til å teste nye ting. Det er sånn vi blir best, avslutter Kleiberg.

Kanskje du kjenner noen av oss fra før? Her er folka våre

 

Se stillingsannonsen her

 

vidar

Vidar Ravneng
Performance rådgiver

Inkluderende ledelse
I følge Vidar Ravneng, som går inn i sitt tredje år i Oculos, er ledelsen i selskapet svært inkluderende. og det er en stor åpenhet for å dele av hverandres kunnskap.

– Her legges det godt til rette for egenutvikling, og jeg setter pris på å være del av et sterkt faglig miljø som hele tiden utfordrer og motiverer hverandre til å prestere bedre. I tillegg er dette en veldig sosial arbeidsplass, så om du liker fredagspils og shuffleboard, vil du trives godt i Oculos, konkluderer Ravneng.

 

henrik

Henrik BECK
Innholdsprodusent

Innholdsprodusent Henrik Beck kan støtte oppunder dette. De siste to årene har han jobbet i Oculos sin kreative avdeling, og samarbeider mye med performance-gjengen på både idé- og innholdsutvikling:

Det som gjør jobben min ekstra morsom – og til tider krevende – er den underliggende konkur­ransen om hvem som til enhver tid leverer de beste resultatene for sine kunder. Det blir mye a-b-c-d-e-testing for å finpusse budskap og innhold. Men til gjengjeld – på den måten treffer vi målgruppene så nøyaktig og effektivt som overhodet mulig (og som gdpr tillater oss). Det gjør jo at vi alltid yter maksimalt, men samtidig har det skikkelig gøy.

 

Jobbe med Vidar og Henrik?

Se stillingsannonsen her