og tar veldig gjerne en prat med deg om alt du driver med. Og alt som driver deg. Kontakt Lena for en prat
Vår CRM-avdeling utvikler alt fra overordnede strategier til enkeltstående kommunikasjonsløp. Vi kan ta på oss store og komplekse prosjekter eller vi kan hjelpe deg med å gjøre jobben selv. Vi hjelper deg å velge riktig teknologi, og vi vet akkurat hvordan dine ekstremt verdifulle kundedata skal håndteres. Også er vi skikkelig gode på personlig kommunikasjon, lojalitetskonsepter og komplekse kundereiser (det er lov å skryte litt av seg selv). Vi vil jobbe tett på deg som kunde, utfordre deg, følge deg opp og pushe deg hele veien.
CRM – KUNDEKLUBB – LOJALITETSKONSEPT – KUNDEREISER – SYSTEM OG INTEGRASJON –TEKNOLOGI – KUNDEDATA – SAMTYKKER – GDPR
og seirer i MMM for beste bruk av e-post, sammen med Sunkost og Femarelle.
Les merpå nyhetsbrev. 145 % økning i brukere. 67 % økning i transaksjoner. 50 % høyere CTR enn gjennomsnittet på digitale bannere. Stor økning i organiske søk og salg i butikk. Meste trafikk til nettsidene noensinne.
Sånn fikk vi det tilInfluencer+Sunkost=nye medlemmer
Sånn skaffet vi 5000 nye medlemmer innen et helt nytt segment til Sunkost kundeklubb.
Les merMeld deg på vårt nyhetsbrev. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer på e-post og SMS.
Oculos AS
Kongens gate 21, 0153 Oslo
post@oculos.no
+ 47 22 12 88 30
Org.nr 984 459 564
Personvernerklæring
Naviger
Webinarer og seminarer
Hvem er vi
Kontakt