Kunde: Sunkost
Oppgave: Å rekruttere nye og yngre medlemmer, som er opptatt av en mer holistisk livsstil, til Sunkost kundeklubb.
Løsning: Desireé Andersen sitt motto er «det skal være lett å leve sunt». Med sine 100 000 unike følgere er hun er perfekt match med Sunkost sin merkevare. Vi fikk skreddersy, redesigne og tilpasse hennes eksisterende konsept «Kickstart på fire uker», og ga alle medlemmene til Sunkost kundeklubb unik tilgang til eksklusivt innhold.
Resultat: Med en rekkevidde på 85 000 og et høyt engasjement, fikk Sunkost 5 000 nye medlemmer blant det ønskede segmentet – uten annen betalt annonsering enn influencerns egne kanaler.
Meld deg på vår mailingliste. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer.
Oculos AS
Kongens gate 21, 0153 Oslo
post@oculos.no
+ 47 22 12 88 30
Org.nr 984 459 564
Personvernerklæring
Naviger
Webinarer og seminarer
Hvem er vi
Kontakt