Kunde: Turistforeningen (DNT)
Oppgave: Selge gavemedlemskap til jul.
Løsning: Korona har preget alles hverdag, og vi er mange som har følt oss litt innestengt i 2020. Samtidig er vi blitt svært bevisste på naturen vår – både at vi vil bruke den mer, men også at vi bør ta bedre vare på den. Derfor ønsket vi å gi det norske folk litt håp for det nye året, ved å oppfordre til å gi bort opplevelser til jul i stedet for plast og ting. Gjerne i form av et DNT-medlemskap. Hovedfilmen består av DNT sine egne, fantastiske klipp fra naturen vår, og manuset er skrevet med en tanke om å favne om og akseptere alle følelser. Alt blir ikke rosenrødt bare vi kommer oss ut – men frisk luft kan kanskje være med på å sortere hodet litt – få litt perspektiv. Det tror vi vil appellere til det norske folket.
Kampanjen besto av en hovedfilm med skreddersydde nedklipp mot ulike målgrupper, kampanjeside, gavekort, native-annonser og annonse-sett til bruk i de ulike fasene i kjøpstrakten.
Meld deg på vårt nyhetsbrev. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer på e-post og SMS.
Oculos AS
Kongens gate 21, 0153 Oslo
post@oculos.no
+ 47 22 12 88 30
Org.nr 984 459 564
Personvernerklæring
Naviger
Webinarer og seminarer
Hvem er vi
Kontakt