Ta det med ro – det er et ELKO smarthjem

Kunde: Elko Smart

Oppgave: ELKO smart leverer komplette smarthus mot både proff og privat. Lanseringskampanje for ELKO Smart.

Løsning: Basert på innsikt fra kundeundersøkelser og nullpunktsanalyser fant vi at det norske folk trodde de visste hva et Smarthus er: Noe teknisk og komplisert og kun for gadget-interesserte. Samtidig fant vi at de som faktisk hadde innsikt og forsto funksjonene var mer enn villig til å investere i noe smart, fordi det kunne gjøre livet enklere og mer komfortabelt. Derfor skapte vi konseptet "Ta det med ro – det er et ELKO Smarthjem", basert på grunntanken om at et smarthus er et teknisk og komplisert skall, mens et smarthjem er en lun og varm bolig.  Ved lansering skapte vi det lett konsumerbare kampanjeuniverset «Smart, ikke sant?», der vi presenter alt ELKO Smarhjem har å by på gjennom det vi kaller smarthacks innenfor flere ulike, men relevante kategorier. I tillegg skapte vi en konseptfilm og fem små snutter som dramatiserte gjenkjennbare situasjoner der ELKO smart står frem som en redning i hverdagen – noe som gjør livet litt enklere, så du kan ta det med ro, fordi det er et ELKO smarthjem. 

 

 

HubSpot Video
HubSpot Video
HubSpot Video
HubSpot Video
HubSpot Video