Kunde: Glen Dimplex
Oppgave: Nobø er best i klassen når det kommer til varmestyring i hjemmet, men ikke alle vet dette. For første gang ønsket Nobø å snakke direkte til forbruker, ved å lansere en «gjør-det-selv-startpakke». Målet var å øke kjennskapen til Nobø-konseptet, drive trafikk til nobo.no og derav salg av startpakker.
Løsning: Vi skapte konseptet «Switch til en god morgen» og «Switch til en god natt». Via digitale annonser ønsket vi å treffe det emosjonelle i forbrukeren ved å vise hvor smart og komfortabelt en får det ved å velge Nobø. Samtidig bygde vi kunnskap ved å skrive artikler som tok for seg alle fordelene med Nobø. Alt dette hang tett sammen med et grundig SEO-arbeid og et smart retargeting-løp mot alle som viste interesse for produktene.
Meld deg på vårt nyhetsbrev. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer på e-post og SMS.
Oculos AS
Kongens gate 21, 0153 Oslo
post@oculos.no
+ 47 22 12 88 30
Org.nr 984 459 564
Personvernerklæring
Naviger
Webinarer og seminarer
Hvem er vi
Kontakt