Kunde: Glen Dimplex
Oppgave: Nobø er best i klassen når det kommer til varmestyring i hjemmet, men ikke alle vet dette. For første gang ønsket Nobø å snakke direkte til forbruker, ved å lansere en «gjør-det-selv-startpakke». Målet var å øke kjennskapen til Nobø-konseptet, drive trafikk til nobo.no og derav salg av startpakker.
Løsning: Vi skapte konseptet «Switch til en god morgen» og «Switch til en god natt». Via digitale annonser ønsket vi å treffe det emosjonelle i forbrukeren ved å vise hvor smart og komfortabelt en får det ved å velge Nobø. Samtidig bygde vi kunnskap ved å skrive artikler som tok for seg alle fordelene med Nobø. Alt dette hang tett sammen med et grundig SEO-arbeid og et smart retargeting-løp mot alle som viste interesse for produktene.
Meld deg på vår mailingliste. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer.
Oculos AS
Kongens gate 21, 0153 Oslo
post@oculos.no
+ 47 22 12 88 30
Org.nr 984 459 564
Personvernerklæring
Personvernombud: personvernombudet@oculos.no
Naviger
Webinarer og seminarer
Hvem er vi
Kontakt