Kunde: Sunkost
Oppgave: Skape en julekampanje der vi skulle nå ut til et yngre, mer holistisk segment enn hva merkevaren normalt kommuniserer til.
Løsning: Vi koblet søkeordsanalyse sammen med innsikt om det nye segmentet, og skreddersydde og spisset oppskrifter med relevant fokus på bærekraft, naturlig og helhetlig kosthold. Kampanjen Sunn jul ble rullet ut på Facebook, instafeed, story, snapchat, display-bannere og e-post.
Resultat: 145 % økning i brukere. 67 % økning i transaksjoner. 50 % høyere CTR enn gjennomsnitt på Delta Project. Høyeste klikk og åpning noen sinne på nyhetsbrev. Stor økning i organiske søk og salg i butikk. Meste trafikk til nettsidene noensinne.
Meld deg på vår mailingliste. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer.
Oculos AS
Kongens gate 21, 0153 Oslo
post@oculos.no
+ 47 22 12 88 30
Org.nr 984 459 564
Personvernerklæring
Personvernombud: personvernombudet@oculos.no
Naviger
Webinarer og seminarer
Hvem er vi
Kontakt