Takk til alle som deltok på Loyalty & coffee 18. juni!

Vi håper det var en inspirerende start på dagen og at vi snart sees igjen. Hold deg oppdatert på vårt nyhetsbrev for mer informasjon og påmelding til neste Loyalty & coffee. God sommer!





Vær så god! Under kan du laste ned presentasjonene fra frokostseminaret 18.juni.

 

«Fra tradisjonell segmentering til scoringmodeller og bruk av kundedata» v/Truls Røise, Kommersiell direktør OMG Oculos AS

 

«Eksempler på hvordan maskinlæring kan øke effekt og relevans i kundedialogen» v/ Morten Krogh-Moe, CEO Sannsyn AS

 

For passord, se mail fra oss.


badge 2014 - Gull - Max Marketing Mix
Pepsi-MAX/ G-Sport
Integrert kampanje
badge 2013 - Gull - Max Marketing Mix
Plantasjens kundeklubb
Lojalitetsprogram
badge 2014 - Sølv - Max Marketing Mix
Nille-klubben
Lojalitetsprogram
badge 2015 - Bronsje - Max Marketing Mix
G-Sport/G-MAX Julekalender 2014
Enkeltarbeid