Nytt webinar
19/5 kl. 09.00

loyalty-coffee-logo-transparent

Sporing og annonsering med bruk av kundedata.

To stikkord: Google Analytics og Cookies

Samle inn, ta eierskap og berike førstepartsdata er viktigere enn noen gang. Vi forteller deg hvorfor!


EU strammer inn på personvernlovgivning og «gamle» Google Analytics legges ned. Igjen står Google Analythics 4 (GA4) som stadig flere har byttet over til. Hva skjer – og hva kan vi gjøre?

  • Hvordan ser datastrømmen egentlig ut og hvor går den?
  • Hvordan kan du ta kontroll over førstepartsdata?
  • Hvordan kan du berike dine data og øke kvaliteten på informasjonen?
  • Hva bør du bruke dataene dine til?

 

Program:

09.00–09.15: Introduksjon
En kort gjennomgang av hva som skjer av endringer innenfor GDPR og sporing.

09.15–09.45: Oculos Tracking
Vi viser hvordan du kan fortsette med Google Analythics (GA4).

09.45–10.00: Q & A
Vi svarer på spørsmål fra publikum.

Meld deg på her

Meld deg gjerne på vårt nyhetsbrev. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer og webinarer på e-post og SMS.

Webinarer
& seminarer

loyalty-coffee-logo-transparent

Vi har alltid noe spennende å snakke om

... og akkurat nå diskuterer vi hvilket tema vi skal dykke dypere i neste gang

I mellomtiden kan du jo se på noen av de tidligere webinarene våre nedenfor.

Meld deg på her

Meld deg på vårt nyhetsbrev. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer på e-post og SMS.

Opptak av tidligere webinarer/seminarer

Sporing og annonsering med bruk av kundedata 

Se hele webinaret her

Marketing automation: Kundecaser og effekt 

Se hele webinaret her

Trender og innsikt 2022 – E-post og Marketing Automation 

Se hele webinaret her

Digitale kundereiser + fysiske møtearenaer = SANT 

Se hele webinaret her

Cookies: Det egentlige problemet – og den enkle løsningen 

Se hele webinaret her

Ta kontroll og lag vinnende kundereiser 

Se hele webinaret her

Fra kundeklubb til lojalitetsprogram 

Se hele webinaret her