Lojalitetsprogrammer og -konsepter blir stadig viktigere, særlig innenfor retail.
Og det er markedsavdelingen som nå er i førersetet og støtter seg på effektive MarTech-plattformer og IT-løsninger som utnytter førstepersonsdata til: automatisering, effektivisering og personalisering. Målet er å skape de gode kundeopplevelsene – både fysisk og digitalt!
Men med ansvaret, oppgavene, kompleksiteten og økte investeringer kommer også spørsmålene:
Hvilken effekt gir lojalitetsprogrammer?
Hvordan skal vi måle – og på hva? Økt omsetning, redusert churn, bedre konvertering, økt gjenkjøpsfrekvens, eller noe annet?
Hvordan skal vi prioritere? Hvordan bør vi analysere?
Vi forteller deg om hva som gir effekt, hva som er et smart rammeverk, og hva som er suksessoppskriften til tre ulike kunder innen retail. Klar for faglig påfyll?
09.00–09.10: Oculos
Hvilke effekter skapes av gode lojalitetskonsepter?
09.10–09.20: Voyado
Få innsikt i hvordan Voyado kan bidra til å skape kundevekst og inntektsstrømmer.
09.20–09.45: Kundecaser
Du får innblikk i relevante kundecaser innen retail med nøkkeltall på effekter og resultater.
09.45–10.00: Q & A
Vi svarer på spørsmål fra publikum.
Meld deg gjerne på vårt nyhetsbrev. Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer og webinarer på e-post og SMS.
I mellomtiden kan du jo se på noen av de tidligere webinarene våre nedenfor.
Da får du også invitasjon og påminnelser til våre seminarer på e-post og SMS.
Oculos AS
Kongens gate 21, 0153 Oslo
post@oculos.no
+ 47 22 12 88 30
Org.nr 984 459 564
Personvernerklæring
Naviger
Webinarer og seminarer
Hvem er vi
Kontakt