Oculos søker Senior Marketing Operation Specialist

Har du erfaring med marketing automation? Digger du martech? Og synes du at personalisert kommunikasjon er spennende? Kom til oss – vi står klare med spennende kunder!

Om Oculos

Oculos er en del av Ahead Group Norway AS (byrånettverk som eies av Aller Media). Vi spesialiserer oss på personalisert kommunikasjon ved å bruke innsikt, data og teknologi til å lage kreativ, relevant og sømløs kommunikasjon som engasjerer, konverterer og samtidig bygger lojalitet.

Vi jobber med rådgivning og operativ drift innen CRM, kundedialog, kundeklubber, bonusprogrammer, lojalitetskonsepter og marketing automation for å nevne noe. Oculos har en unik kombinasjon av techkunnskap og markedsføringskompetanse. For tiden opplever vi høy etterspørsel og rask vekst. Vi har derfor behov for å utvide vårt Marketing Operation team med en effektiv martech-smarting som deg.


Hva skal du jobbe med?

I rollen som Senior Marketing Operation Specialist vil du jobbe i avdelingen Content & Marketing Operation. Du vil være en sentral ressurs i våre kundeteam og direkte mot våre kunder. Du skal være en superbruker i ulike marketing automation-systemer og levere best practice innen personalisert kommunikasjon. Dette krever bl.a. god teknisk forståelse og interesse for markedsføring. Du må fungere godt som lagspiller, rådgiver og prosjektleder samtidig som du må kunne jobbe strukturert på egen hånd.

Det er en stilling med bredde, og din arbeidshverdag vil gå ut på oppsett av ulike kampanjer, e-poster, automasjonsløp, segmentering og håndtering av store mengder med data. Vi har i dag flere ulike systemer som vi leverer og/eller drifter for våre kunder – deriblant Voyado, Adobe Campaign, SAP Marketing Cloud og Emarsys for å nevne noen. Du vil også bistå med A/B- testing, rapportering og kvalitetssikring av kampanjer i disse systemene.


Personlige egenskaper:

  • god teknisk forståelse
  • et kommersielt hode som ønsker å inspirere og påvirke
  • positiv, løsningsorientert og med stort pågangsmot
  • lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • strukturert og detaljorientert
  • kvalitetsbevisst og ansvarlig


Kvalifikasjoner:

  • Bachelor eller Mastergrad innen IT eller markedsføring
  • minst 3–5 års erfaring med segmentering og Marketing Automation-/CRM-verktøy
  • erfaring fra analyseverktøy og testverktøy (Google Analytics o.l.)

 

Hvis dette høres ut som noe for deg setter vi pris på å høre fra deg, send CV og søknad til