Oculos hentet hjem gullet sammen med Retail House, i tillegg til sølv!

Oculos hentet hjem gullet sammen med Retail House, i tillegg til sølv!

For Pepsi Max og G-Sport, vant Retail House Gull i kategorien «Integrerte kampanjer», der Oculos har hatt ansvar for strategi og gjennomføring rundt digital kundedialog, herunder utviklingen av kampanjeløsningen og effektmålingen. I tillegg bisto produksjonsbyrået Digital Natives med design og produksjon. Begrunnelsen fra juryen i årets Max Marketing Mix var blant annet at kampanjen ga svært gode resultater og er med på å sette en ny standard for direktemarkedsføring. De fortsatte med å fremheve den som «kampanjehåndverk av beste klasse».

 

I tillegg ble Oculos stolt Sølv-vinner i kategorien «Lojalitetsprogram» for Nille-klubben. Nille som en ledende norsk lavpriskjede med over 380 butikker, har oppnådd stor suksess de siste 9 månedene gjennom å bygge et lojalitetskonsept i form av en kundeklubb. Den har allerede imponerende 200.000 medlemmer i Norden. Oculos har stått for strategi, konsept og realisering, og drifter en ny og svært viktig kanal for sin kunde. Juryen i MMM begrunner prisen med at man på svært kort tid har bygget opp en kundeklubb som har bidratt med å snu trenden fra mindre lojale kunder, lave snittkjøp og lav besøksfrekvens, til å få en stor og trofast medlemsdatabase som handler oftere og mer enn tidligere. Samtidig viser medlemmene stort engasjement for Nille, deres produkter, tjenester og medlemskonsepter.

 

Max Marketing Mix 2014 gikk av stabelen torsdag 13. februar i kulturkirken Jacob i Oslo, og arrangeres av interesseorganisasjonen NORDMA. MMM-konkurransen har som formål å fremme og belønne strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon.

 

«Det er svært hyggelig å få annerkjennelse fra uavhengige organisasjoner som NORDMA for resultater man har skapt for sine kunder» sier Truls Røise, CEO i Oculos. «Det betyr at vi har lykkes og at vi har nådd målene vi setter oss.»

 

For mer informasjon:
Truls Røise, partner og kommersiell leder i Oculos AS
Mobil: 90665909
E-post: truls@oculos.no

 

Tom Orvei, CEO i Oculos AS
Mobil: 48070454
E-post: tom@oculos.no