Oculos og ITX inngår strategisk partnerskap

Oculos inngår strategisk partnerskap med det norske techselskapet ITX Norge.

HubSpot Video

Kundeservice i fokus

Oculos er et av nordens ledende miljøer innen CRM, lojalitet, kundereiser, kundedialoger og kundeklubber. Som et ledd i å styrke sine kunders teknologiske plattformer for å kunne yte kundeservice i verdensklasse og øke lojalitetsfølelsen til et brand, har selskapet inngått en strategisk partnerskapsavtale med det norske tech-selskapet ITX Norge AS.

 

– Oculos har gjennom sin rolle veldig god oversikt over SaaS-plattformer for kundedialog, og vi er stolte av å nå kunne formidle ITX. Plattformen er etter vår oppfatning markedsleder på omnikanal kommunikasjon, sier leder for Salg & Marked i Oculos, Kristian Marthinsen.

 

Vestfold-baserte ITX er en fullverdig omnikanal customer cloud kontaktsenterløsning som gjennom ti år har levert robuste løsninger til flere av Norges største brands. Oculos blir nå er fullverdig forhandler av ITX og vil gjennom et strategisk samarbeid med ITX kunne integrere dette som en del av sitt tjenestetilbud til markedet.

Vi gleder oss stort

– Vi er veldig stolte over å ha inngått dette partnerskapet. Oculos er en av nordens mest kompetente techrådgivere innen kundereiser, lojalitet og kundedialog for retail og Ecommerce – og at de velger ITX inn i sin portefølje for å sikre at deres kunder går fremtiden i møte med de beste løsningene for kundeservice sender et tydelig signal til markedet. Vi gleder oss stort til hva vi kan skape sammen, sier Anna Kristensen, Sales Development Manager i ITX.

God kundeservice øker lojalitet

Hver eneste interaksjon med en kunde, uavhengig av kanal kunden velger å kommuniserer på, er en gyllen mulighet til å skape en god opplevelse og styrke lojalitet. Gjennom samarbeidet med ITX vil kunder kunne sørge for at alle kanaler blir effektivt betjent, og gjennom smarte integrasjoner gi support-agenten alle relevant informasjon om kunden on-demand fra relevante tredjeparts datakilder for å kunne yte hyperpersonlig kundeservice. 

 

kristian_square– Med ITX som kundeserviceplattform får kundene våre alle teknologiske verktøy for å engasjere og overgå kundens forventning til kundeservice, samt gode verktøy til å øke lojalitet og drive salg, avslutter Kristian Marthinsen.