Oculos lanserte to nye lojalitetskonspeter

Oculos lanserte to nye lojalitetskonspeter

Oculos lanserte to nye lojalitetskonspeter i juni; kundeklubbene til Kid Interiør og Euronics.

 

Tidligere i år lanserte vi også kundeklubb for BRIO Butikken. Lojalitetskonseptene for Kid og Euronics er begge resultat av tett og godt samarbeide med kunden i strategi- og implementeringsfasen. Begge løsningene har hatt fokus på hvordan man kan forenkle og effektivisere rekrutteringen av kunder i butikk gjennom kasseintegrasjon.

badge 2014 - Gull - Max Marketing Mix
Pepsi-MAX/ G-Sport
Integrert kampanje
badge 2013 - Gull - Max Marketing Mix
Plantasjens kundeklubb
Lojalitetsprogram
badge 2014 - Sølv - Max Marketing Mix
Nille-klubben
Lojalitetsprogram
badge 2015 - Bronsje - Max Marketing Mix
G-Sport/G-MAX Julekalender 2014
Enkeltarbeid