Strategi og rådgivning

Med en god strategi i bunn kan du samle, lagre og bruke kundedatapå riktig måte. Det er forutsetningen for å lage personalisert og målrettet kommunikasjon som skaper gode kundeopplevelser og gir høy ROI.

Lojalitetskonsepter:

Hvordan skape lojalitet? Hva er riktig konsept for deg? Og kundene dine? Vi har skreddersydd en rekke lojalitetsprogrammer i både Norge og Sverige og vet hva som funker både for kundene og forretningene dine.

 

CRM:

Vi hjelper deg med å finne, tiltrekke og utvikle lønnsomme kunderelasjoner og sette det hele i et system som gir ROI.

 

CXM:

En god kundeopplevelse i hele kundereisen er avgjørende. Med en Customer Experience Platform (CXM) lager du personaliserte kundeopplevelser i alle kanaler. Vi samarbeider med Voyado, men har også spisskompetanse på andre CXM-systemer.

 

GDPR og samtykke:

Hvordan samsvare med lovkrav, men samtidig utnytte mulighetene? Vi veileder og støtter deg slik at du har full kontroll på dette forretningskritiske området.