Strategi og rådgivning
Med en god strategi i bunn kan du samle, lagre og bruke kundedatapå riktig måte. Det er forutsetningen for å lage personalisert og målrettet kommunikasjon som skaper gode kundeopplevelser og gir høy ROI.
Med en god strategi i bunn kan du samle, lagre og bruke kundedatapå riktig måte. Det er forutsetningen for å lage personalisert og målrettet kommunikasjon som skaper gode kundeopplevelser og gir høy ROI.
Hvordan skape lojalitet? Hva er riktig konsept for deg? Og kundene dine? Vi har skreddersydd en rekke lojalitetsprogrammer i både Norge og Sverige og vet hva som funker både for kundene og forretningene dine.
Vi hjelper deg med å finne, tiltrekke og utvikle lønnsomme kunderelasjoner og sette det hele i et system som gir ROI.
En god kundeopplevelse i hele kundereisen er avgjørende. Med en Customer Experience Platform (CXM) lager du personaliserte kundeopplevelser i alle kanaler. Vi samarbeider med Voyado, men har også spisskompetanse på andre CXM-systemer.
Hvordan samsvare med lovkrav, men samtidig utnytte mulighetene? Vi veileder og støtter deg slik at du har full kontroll på dette forretningskritiske området.
Oculos AS
Kongens gate 21, 0153 Oslo
post@oculos.no
+ 47 22 12 88 30
Org.nr 984 459 564
Personvernerklæring
Naviger
Webinarer og seminarer
Hvem er vi
Kontakt